18:51 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

محصولات فولادی

تولید بیش از ۲میلیون تنی شمش فولادی فولاد مبارکه
در بهار امسال فولاد مبارکه اصفهان با تولید ۲ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۴۱۰ تنی شمش معادل ۴۳ درصد کل تولید شمش رکورددار شد.
ساماندهی و شفافیت زنجیره فولاد در حال تحقق است
طی سال‌های گذشته پرداخت یارانه‌ به بخش‌های مختلف اقتصاد و تولید به توزیع رانت منجر شده است اما با ورود کالاهای مختلف به بورس شاهد واقعی‌سازی قیمت‌ها و تحقق شفافیت در اقتصاد هستیم.
«میدکو» به باشگاه 20 هزارتایی‌ها می‌رسد
نماد برتر - نگاه و تمرکز اصلی «میدکو» بر شرکت‌های غیربورسی فعال در صنعت سودساز فولاد است که اغلب خود بر آنها مالکیت دارد و تکمیل این طرح‌ها با توجه به قیمت‌های کنونی محصولات فولادی و بازار مستعد آن؛ سود سنگینی را به همراه خواهد داشت.
نفع و ضرر آزادسازی محصولات فولادی
نماد برتر - با تائید وزارت صمت، صادرات محصولات فولادی(مقاطع طویل) واحدهای مجاز از ۲۵ اردیبهشت‌ماه به مدت ۳ ماه آزاد شد.
انبارگردانی دلیل ادعای گم شدن فولاد...
نماد برتر - در پی ادعای "گم شدن سه میلیون تن فولاد"، فعالان این حوزه، دیدگاه‌هایی دارند که جمع‌بندی آن مشخص است که این سه میلیون تن حاصل اختلاف آماری است که با انجام انبارگردانی و حسابرسی شرکت‌ها، به وجود آمده است.
1400 برای زغالی سنگی ها فرصت است!
نماد برتر - زغال سنگ ایران حتی پتانسیل افزایش قیمتی تا ۴۰ درصد بالاتر از قیمت های فعلی را هم دارد.
آینده صنعت فولاد با افزایش۱۱ درصدی و عدم اثر نوسان ارز + چند آمار
نماد برتر- رئیس سابق ایمیدرو با اشاره به افزایش ۱۱ درصدی رشد صنایع فولادی نسبت به شاخص، گفت: اکثر بدهی شرکت‌های فولادی ریالی است و دچار نوسانات ارز نمی‌شوند.
بورس کالا و فروش محصولات فولادی با قیمت های متنوع!
نماد برتر - در این هفته شاهد عرضه ۲۰.۰۰۰ تن شمش فولاد شرکت بوده‌ایم، این عرضه با تقاضای ۲۳.۰۰۰ تنی مواجه شد و قیمت میانگین هر تن از آن ۱۰۳ میلیون تن رسیده است.
اثر تحریم ها بر چالش های تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد در افق ۱۴۰۴
نماد برتر- رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق با توجه به اثر تحریم ها بر تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد در افق ۱۴۰۴، چند چالش‌ این صنعت برای تداوم این مسیر مورد بررسی قرار گرفتند.
عوامل بهبود بورس و احتمال رشد شاخص تا کانال ۱.۷ میلیونی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به احتمال بازدهی مثبت سه برابری هفتگی با دامنه نوسان نامتقارن، عوامل بهبود معاملات بورس را همراه با پیش بینی رشد شاخص تا کانال ۱.۵ و ۱.٧ میلیونی اعلام کرد.
تولید بیش از ۱۸ میلیون تن شمش فولادی در کشور
نماد برتر- تولید شمش فولادی در واحدهای تابعه ایمیدرو و شرکت‌های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی در ۱۰ ماهه امسال با رشد هفت درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به رقم ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۱۸۵ تن رسید.
تشکیل کمیته رصد بازار فولاد برای تعیین قیمت ، عرضه در بورس کالا و صادرات
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع با اشاره به نهایی شدن جزئیات طرح فولادی مجلس گفت: کمیته رصد بازار فولاد جهت تعیین قیمت پایه، سهمیه عرضه در بورس کالا و صادرات شرکت ها تشکیل می‌شود.
انجمن فولاد به چند دلیل خواهان تعویق در بررسی طرح دردسرساز شد
نماد برتر- انجمن فولاد با ارسال نامه ای به رئیس مجلس ، خواستار تعویق در زمان بررسی طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد به چند دلیل شد که باعث ایجاد دردسر و مشکل شده است .
دستور کار "فولاد" برای افزایش سرمایه و طرح های توسعه جدید
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به لزوم تعامل شرکت های فولادی، وزارت صنعت و بورس کالا برای عدم تحمیل ریسک به سهامداران از دستور کار افزایش سرمایه و طرح های توسعه جدید خبر داد.
خودرو نیازی به دستور شورای رقابت ندارد / عملکرد جزیزه ایی دولت
نماد برتر- عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان با اشاره به نادیده گرفتن هزینه‌های تمام‌شده در قیمت‌گذاری دستوری و عملکرد جزیزه ایی دولت گفت: خودرو در اقتصاد سالم نیازی به دستور شورای رقابت ندارد.